کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

این طرح رو تابستان سال گذشته تو کوچه های کربلا رو دیوار دیدم و ازش عکس گرفتم. نمیدونم اصل کار برای چه کسی است. اما زیبایی واژه نگاریش باعث شد به فکر بازتولیدش بیفتم. کیفیت تصویر بالاست و میشه در بنر هم ازش استفاده کرد. نثار چادر خاکی مادر...

فاطمه سلام الله علیها

تصویر در اندازه اصلی

به پاس سالها تلاش صادقانه برای تبدیل دانشگاهی که قرار بود تابلوی جمهوری اسلامی باشد به رقیب جدی شبکه های ماهواره ای که علیه جمهوری اسلامی و همه ارزش هایش هستند! برای بازیمان در زمینی که دشمن آماده کرده. و گل زدن های پیاپی به دروازه خودی.

تقدیم به فرزاد حسنی که دیروز بخاطر توهین هایش بدون برنامه قبلی در برنامه ای زنده ممنوع التصویر شد و امروز در سریالی از پیش ضبط شده! با همان توهین ها مملوالتصویر شده! تقدیم به ویژه برنامه های شب سال نو. به هنرمندانی که در اثر افراطی گری بعضی مسئولین از صدا و سیما حذف شده بودند و به برکت الطاف مسهولین به آغوشش بازگشتند. تقدیم به ورود آقایان ممنوع! به ثریا و به چادرش! به همه اهالی زحمت کش فیتیله! به شب های زیبای قشم و کیش و... خلاصه به هر کسی که به نحوی برای این خر دجال زحمت می کشه!

به پاس پاسداشت فاطمیه!

به پاس شکسته شدن خط قرمزها. بر دوش گرفته شدن بار طنازی سریال ها توسط خانوم ها. به پاس چشمان بیداری که بعد از سه قسمت میفهمن مانتو طرف کوتاهه و تصویر رو سیاه می کنن! و گوش های کری که هنوز نفهمیدن طرف داره چی میگه! و به پاس اینکه بالاخره فهمیدیم تلوزیون با ما نیست!

پس حالا که ما را به خیر تو امید نیست خواهشا شر مرسان! التماس می کنم ترویج عفاف و حجاب نده. مردم رو نماز خون نکن. بی خیال قیامت شو. تقسیم بهشت و جهنم مردم رو هم بذار به عهده خدا بمونه لطفا. تو به مرکز تفریحات شاندیز و اسنک چاکلز مشغول باش.

عطایت را به لقایت بخشیدیم جعبه هزار رنگ جادو...

مسیر انحرافی

تصویر با اندازه اصلی

پ.ن: با عذرخواهی از سمت خدا٬ راز٬ گلبرگ٬ واحد مرکزی خبر و باقی تک درختان این بیابان برهوت ...

به یمن و برکت این دهه عزیز که به نام امام هادی علیه السلام مزین شده این حدیث پیشکش رهروان صراط مستقیم حضرتش...

شخص شکرگزار ، به سبب شکر ، سعادتمندتر است تا به سبب نعمتی که باعث
شکر شده است . زیرا نعمت کالای دنیاست و شکرگزاری ، نعمت دنیا و آخرت است.

کلام امام هادی علیه السلام

تصویر در اندازه اصلی

در این سال -که به فرمان ولی باید به طور ویژه از کار و سرمایه ایرانی حمایت کنیم- ما که دوتا کار بیشتر از دستمون بر نمیاد. یکی همینه که ملاحظه می کنید و دیگری که مهمتره استفاده از تولیدات ایرانیه. باید این "امر ولی" رو به جد پیگیری کنیم.

البته باید دنبال راهکارهایی برای تغییر فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی هم باشیم. برای مثال یکی از این راهکارها به نظر من ساختن یک نشان جدید برای کالاهای مرغوب ایرانی است. چون "استاندارد" تا حد زیادی اعتبارش رو در اذهان عموم از دست داده. شاید بعدا با تفصیل بیشتری به این موضوع بپردازم.

به هر حال شکی نیست که در همه عرصه ها پیروزی با امت اسلام است... حی علی الجهاد... 

پوستر تولید ملی

تصویر با اندازه اصلی

مدتی پیش برای یک آموزشگاه مجموعه کوچکی از احادیث رو به صورت تابلویی کار کردم تا برای زیبا سازی محیط (!) ازش استفاده کنن. فکر می کنم این مجموعه اگر کامل بشه برا خیلیا قابل استفاده باشه. هدف اینه که این کلام ناب در گرافیکی که در جهت محتوا باشه تولید بشه. 

ان شاءالله به مرور ضمن کامل کردن مجموعه اونا رو در وبلاگ قرار میدم. امید که مورد استفاده قرار بگیره.

حدیث بسم الله

تصویر با کیفیت اصلی

مدتی است که توفیق همکاری با ماهنامه فرهنگی سیاسی حیات (نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام) نصیبم شده. (وبسایت نشریه) شکی نیست که سطح محتوای این نشریه از طراحیش خیلی بالاتره و به همه دوستان پیشنهاد میکنم مطالبش رو از دست ندن. (اشتراک حیات)

این طرح جلد شماره ۶۲ حیات است که به موضوع "چگونه شهید شویم؟" اختصاص داره.

 جلد شماره 62 نشریه حیات

تصویر با کیفیت اصلی

سپاسی کوچک از هنرمندی متعهد٬ متخصص و وقت شناس...

ابوالقاسم طالبی

تصویر با کیفیت اصلی

این طرح مربوط میشه به سه سال پیش. روزهای دفاع از غزه و فرودگاه و...

ان شاءالله دیری نخواهد گذشت که این طرح تبدیل میشه به "این عکس"... صهیونیسم را نه در موزه های تاریخ که در قبرستان های تاریخ خواهیم دید.

 پایان اسرائیل

تصویر با کیفیت اصلی

ضمن تبریک سال نو؛ این طرح تقدیم میشه به همه مصرف کنندگان محصولات ایرانی:

سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

تصویر با کیفیت اصلی