کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

هدیه اختصاصی حضرت صادق آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم به بانوان مؤمنه

پویشی برای بانوانی که می‌خواهند خداوند عذاب قبر را از آنان برطرف نماید و با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور شوند و ثواب هزار شهید برند و ...

پویش مردمی همسران فاطمی

می‌خواهم در برابر اتفاقات پیرامونم بی‌تفاوت نباشم

می‌خواهم آمر به معروف و ناهی از منکر باشم

می‌خواهم مثل او باشم...

میخواهم مثل او باشم

آقایان تحقیر و ناامیدی!
حواستان هست دارید چه بر سر کرامت ولی‌نعمتان‌تان می‌آورید؟!

کلید تحقیر

مطلب مرتبط: کلید تحقیر 1

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم در روایتی می‌فرمایند: در قیامت، فاطمه از صراط عبور کرده، وارد بهشت می‌شود و رشته‌های چادر او بر روی صراط باقی می‌ماند که یک سوی آن به دست زهرا و سوی دیگرش در عرصۀ قیامت است. در این هنگام منادی پروردگار به خلائق که از اولین تا آخرین آنان بر صراط گرد آمده‌اند، ندا‌ می دهد: «یَا أَیُّهَا الْمُحِبُّونَ لِفَاطِمَةَ تَعَلَّقُوا بِأَهْدَابِ مِرْطِ فَاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِسَاءِ الْعَالَمِینَ» ای دوست‌داران فاطمه! به رشته‌های چادر او در آویزید.
با این فرمان، جمع کثیری از آفریدگان که در شمار محبِّین حضرت زهرا سلام الله علیها هستند، با تمسّک به رشته‌های چادر آن حضرت، داخل بهشت می‌شوند....

(به نقل از حضرت آیت الله مظاهری)

منبع روایت: تفسیرالإمام ‏العسکری، ج 432

رشته های چادر مادر

قبلا در مورد مسجدنما گفته بودم

تارنمایی که قصد داره به یاری خدا بخشی از نیازهای گرافیکی مسجد رو برطرف کنه. حالا هم بسته‌های هفتگی تابلو اعلانات در این تارنما هرهفته به بارگذاری می‌شه و هم به مناسبت‌های مختلف طرح‌هایی برای چاپ در اندازه‌های بزرگ درش قرار ‌می‌گیره.

این طرح به مناسبت نامی است که ولی‌امر مسلمین بر سال 1393 نهاده و قابل چاپ در اندازه 170 در 75 سانتی‌متر به صورت پلات و 3/5 در 1/5 متر به صورت بنر است.

سال 1393 (3)

برای انتقال به "مسجدنما" و دریافت تصویر در اندازه اصلی روی‌ آن تقه بزنید (کلیک کنید)