کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

عمار امام خامنه ای

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ
این طرح یک تشکر بسیار کوچک از مردی است که منش او در این سالها گواه پاکی و تکلیف مداری اش بوده و حضور او در انتخابات و مناظرات نشان داد که هرگز دامن خود را به زشتی های سیاست نیالوده و در دفاع از حق و حقیقت از آنچه در توان داشته فروگذار نکرده. نمونه یک آزادمرد که هم در فتنه گذشته و هم امروز جای خالی عمارها را برای ولایت پر کرده. بدون شک او الگویی برای سیاستمداران است. خداوند بر توفیقاتش بیافزاید.
عمار امام خامنه ای

پ.ن: این پست انتخاباتی نیست!

نظرات  (۳)

  • شهیدبی پلاک
  • سلام-

    در این فضای انتخاباتی و هجمه برای رسیدن به قدرت،‌ آنهم به هر قیمت،‌این دفاعیات جای تشکر دارد... در مقابل آن همه سیاه نمایی که نشانه بی تقوایی است،‌ ایشان را باید مظهر تقوا نامید.

    یاحق

    http://shahidbipelak.blogfa.com/

    پاسخ:
    سلام بر شما
    خدا ثابت قدم بداردشان

    سلام.

    آقای حداد اومدن که واقعیت ها رو بگن...

    به دور از هر تخریب و بد گویی...

    هم بدی های دولت رو میگه و هم خوبی ها...

     

    پاسخ:
    علیکم السلام
    خدا خیرشون بده
    سلام
    با اطلاعاتی که ایشون از اقدامات بی نظیر دولت داشتن و احترامی که دکتر به ایشون می ذاشتن توقع می رفت در برنامه های قبلی این دفاعیات رو انجام می دادن و در صحبتهای مختلفشون هم این همه اقدامات دولت رو تخریب نمی کردن.
    البته تذکرات امروز ایشون به سیاه نمایی های دیگران هر چند که حداقلی بود ولی ارزشمند بود .
    چاکریم اخوی
    پاسخ:
    سلام بر شما
    در همه این مناظرات جای خالی یک نماینده از دولت احساس میشه. هرچند در همه انتخابات ها همینطوره و بخش زیادی از صحبت ها برای کسب رای بیشتر در نفی وضعیت فعلی است و همین دفاع های کوچک افرادی مثل آقایان حداد و جلیلی انصافا شجاعت و تقوا می خواد.
    من مطمئنم که مردم هم این موضوع را می فهمند و بر اساس گفته ها و ناگفته های کاندیداها رئیس جمهور بعدی را انتخاب خواهند کرد.
    سالاری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی