کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

ما پیروز شدیم

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷ ق.ظ

إن شاالله که تا این مقطع توانسته باشیم تکلیف و وظیفه خود را به خوبی انجام داده باشیم و من به همه شما عزیزان این پیروزی و موفقیت را تبریک عرض می کنم.

...قال علی (ع) ما ظفر من ظفر بالاثم و من غلب بالشر فهو مغلوب.

به نظر من این حدیث میتواند یک مانیفست انتخاباتی باشد. اگر کسی با آنچه که رضای خدا نیست و با کارهایی که گناه است پیروزی پیدا کند، او پیروز نیست و او شکست خورده است.این یکی از بحث های اساسی درگفتمان انقلابی است. این در همه عرصه ها باید مورد توجه باشد. در انتخابات این حدیث شریف مبنایی است برای تغییر در روش ها و سازکارهای مرسوم تبلیغاتی.

... پایان این کارهای تبلیغاتی خود شروع یک راه جدیدی است؛ "فاذا فرغت فانصب" ما باید ببینیم هر روز وظیفه مان چیست و با نشاط و روحیه کارمان را انجام دهیم و با این نگاه نه ما ناراحتی و افسردگی داریم و نه شادی به خاطر یک موضوع دنیایی خواهیم داشت. اگر خوشحالیم به خاطر عمل به تکلیف است و اگر ناراحت هستیم هم به خاطر تکلیف و وظیفه مان است.

(دکتر سعید جلیلی کاندیدای اصلج یازدهمین دوره ریاست جمهوری92/3/23)

ما پیروز شدیم

نظرات  (۵)

بسم الله
چقدر دیر اینجارو دیدم. چقدر خون دل خوردیم روزهای انتخابات. بس که تخریب شد سعیدمان. چقدر نرفت توی کتم که این هم احمدی نژاد دیگه ای میشه و ...اونقدر براش زدن که خیلی به ظاهر مذهبی هام تو شعبه ها دیدیم که «وای نه، جلیلی نه»!!! از همون جا باید معلوم میشد چقدرها منافعشون بریده میشه با رای آوردنش که اینطور کمر به تخریبش بسته بودن...
اما حکمتی بود در رای نیاوردنش که مطمئنا اگر رای میاورد لابد همه اونهایی هم که تو فتنه ۸۸ نقابشونو بر نداشتن پرده برداری میکردنو خدا میدونست که چی میشه.
اکثریت چقققققدر ساده هستن که با یه کلام« من نظامی نیستم بلکه حقوقدانم» خام شدن.
  • علیرضا خطیبی
  • سلام
    وبلاگ اینجانب را از این پس از این دامنه دنبال کنید
  • محمد محسن
  • ماشا ا.. برادر

    خسته نباشی


    پاسخ:
    سلامت باشی برادر
    احسنت
  • شهیدبی پلاک
  • سلام-

    مبارک باد بر ملت ایران این پیروزی بزرگ شرکت در انتخابات.

    خوشحالیم که به لطف خدا این تکلیف خود را عمل کردیم و از فردا به یاری حق به دنبال تکالیف دیگر خواهیم بود.

    مهمترین مسئله این است که ملت ایران پیروز حقیقی این انتخابات بود.

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی